Dostavo za LCC spletno trgovino opravlja GLS Slovenija na naslov, ki ga
navedete ob naročilu.
98% izdelkov v spletni trgovini je na zalogi zato lahko dostavo za vas opravimo v roku 1-3 dni.
Za lažjo komunikacijo vezano na dostavo paketa, prosim vnesite podatek o vaši telefonski številki in elektronskem naslovu. Omogočeno je plačilo po povzetju z gotovino ali plačilno kartico .
Takoj, ko bo naročeno blago pripravljeno za odpremo, boste prejeli e-poštno ali SMS sporočilo z informacijami o načrtovani dostavi paketa. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, številko pisarne za podporo uporabnikom (01 50 01 191 oz. info@gls-slovenia.com) in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery. Servis za kupce je dosegljiv med 7:30 in 19. uro.
To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave (na voljo pred pričetkom dostave in po prvem neuspelem poskusu dostave):
- dostava na isti naslov vendar na drug datum,
- dostava na drugi naslov,
- dostava v GLS Paketno trgovino (OMV, Petrol, Tobačna 3DVA),
- dostava v GLS Paketomat (https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop),
- osebni prevzem v GLS depo-jih (https://gls-group.eu/SI/sl/gls-depoji-iskanje),
- pooblastilo za dostavo paketa brez podpisa in – zavrnitev dostave.
Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.
V primeru vračila lahko vam omogočamo enostavno pošiljanje z naročilom na spletu in možnostjo hitre oddaje paketa na več kot 600 GLS lokacijah ali na vašem naslovu. Za pomoč pri vračilu v spletno trgovino na Pošljipaket.si preberite navodila ali pišite na info@gls-slovenia.com ali pokličite 01 500 11
90.