Pri LCC-ju smo prepričani, da boste z nakupom pri nas zadovoljni. Če ne, lahko v 30 dneh od dneva naročila, blago zamenjate ali vrnete in vam vrnemo denar.
Vrnjeno blago ne sme imeti vidnih znakov obrabe ali uporabe.
V primeru želje vračila polic po meri, je vračilo možno po naslednjih pogojih.
Vrne se lahko le 80% kupnine oz. vrednosti narezanega materiala-iverala,
saj je ob razrezu nastal kalo.
Ravno tako bo kalo nastalo pri nadalni porabi tega materiala.
Vrednost ABS storitve ter obrobnega traku ne vračamo,saj je ta neuporaben.
Naslov za posredovanje-vračilo blaga prodajalcu je LCC d.o.o, Podbevškova ulica 32,
8000 Novo mesto.
Priporočamo,da uporabite dostavno službo ,ki omogoča sledenje pošiljke in da blago
ustrezno pripravite za transport.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj,razen če je v naprej dogovorjeno drugače.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličite na te.: 07/393-0-700 ali na pišite na
Obravnava poškodovanih pošiljk.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili,da je artikel oz. pošiljka poškodovana,v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja,lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.
To storite tako,da pošiljko (embalaža+vsebina) prinesete na pošto,takoj ko opazite
poškodbo ali pomanjkljivo pošiljko,najkasneje v roku 30. dni od prevzema pošiljke.
Na pošti opozorite,da je potrebno izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki,ki ga podpišete tudi vi.
Po prejetju vse potrebne dokumentacije,se na Pošto Slovenije poda zahtevek ua odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči novo blago.
Skupaj s Pošto Slovenije,bomo poskrbeli,da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličite na tel.št.: 07/393-0-700 ali nam pišite na
narocila@lcc.si . Z veseljem Vam bomo odgovorili.